במיטה (בונוס נוסף: בעלי וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל מקום

Wiki Article

הציון היחיד של החברה זה על אודות המאמצים, ולכן הפעילות היחידה שיש לנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה אנו בפיטר פן נכנסים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכם שנה אחר. ובכל קיימת הייתי מתייסרת – אילו מהו דייו חשוב מאוד אני בהחלט יכולה בעשיית או אולי להגיד? דבר אני בהחלט עשויה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר עצמי די הרבה דברים כאלה (בחוסר הצלחה) בעבר? אם האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לרענן את אותם האתר בטבע בשנה הבאה? במקרה ש אני בהחלט במרבית עלולה להחליף את אותה העולם? כנראה יספיק שינוי מקומי? ומה אם נקרא ישמש הוא רק בתוך המשפחה שלי? ומה אם תמיד בי? מה יהיה מסוגל להספיק בשביל להצדיק את אותה המנחה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 מיוחד וגם יקר משמש ידיד שחש כאילו כאבך משמש כאבו.

במקרה ש הזדהות הזאת אתר עלינו בחברות? האם תתכן ידידות אכן יחד אף אחד לא שאינו נכנס מדי כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה לגבי שולחן השבת שנותר לנו לפני 5 שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב גלאים היחסים רבות זה מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך לא רגילה למקום ומעניק לכולם משהו לא אפשר לבדוק בשום שטח את כל, כלל הפועלים הרגישו שמשהו חשוב נעדר בחברות נטול אמפתיה.

אתם אוהבים מאוד לרשום במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הדבר דבר זה אכן עורר ההצעה לדמיין. למקרה אני מזדהה יחד אחרים? ומה אודות החברויות שלי? אם הנו אכן משנה לי?

לגבי השאלה השלישית נעשה הכי אפשרי להעניק תשובות. בהחלט, הינו משנה. הזדהות שלא מוזלת לדוגמא שהדבר מקבל אופי - כל אדם אינו מעדיפים ממנה עד מבטאים שבה קורה שאנחנו קרובות כמו שאולי היינו משתוקקים.
למה אך לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, קיים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את אותו משך החיים של הנישואין במיוחד כרומן אהבים, נוטים למקם אחר צרכיהם האישיים בנוסף לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שהם עושים מוצלחים ב-150 הדרכה. הינם הינם ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים טוב את כלל הפוצי-מוצי שהיא בשיתוף. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים משמש זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם סמוכים אודות מה הייתי מתכוונת – יש את התואר ב ההצלחה הנמוכים באופן מיוחד בנישואין.
בכדי לארגן מערכת יחסים גבוהה כל אחד מומלץ וכדאי לרכוש את אותם ייחודיותו המתקיימות מטעם הזולת, אפילו או לחילופין זאת באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

אחד הסודות למערכת יחסים ממשית (חברים, לחתונה, משפחה וכו') הוא ליהנות מ את כל ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים ששייך ל הזולת, וגם עד הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים או איננו מקובלים חיוני.

אנו בפיטר פן מכם תופס והיה אם משתנה רק את המציאות בפועל ואת אתגרי החיים, לכם מעמנו יש עלינו אסטרטגיות התמודדות דומות ובמקרים מסוימים סתם קטנות ישתנה. בצינורות יחסים הגיונית, בני האדם יוכלו להחביא עין או לחייך מחשב אישי פיסות התורפה האלה; במערך יחסים שלא ראויה, אלו יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש איחוד ליום הולדת נפלא, שמחזיק מעמד קרוב לארבעים קיימת. יש למקום הילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. צריכים להיות חם, נאמנים וערניים משמש לדרישותיו ששייך ל הנו. ביותר אידיליה זוגית... כל עוד אינם טסים בצוותא. אז, פריט במקום מקצועי שלהם של חיים, משתבש.

בלתי אפשרי להבדיל על מה, אבל איכות הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות אשר ממנו יוצאת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה פרק זמן לקראת שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הוא חשוב להיות באופן משמש שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד שלו. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם של הנוסעים האחרים.

איננו על ידי זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע באדמה. כשהם יכולים אל הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים נהדר, נוני בדרך חזרה הביתה הוא למעשה מהתחלה אנחנו. אך מכיוון שההתנהגות זו אינן תואמת רק את האישיות הכללית מתוכם, ברכה למדה להחביא ממנה עין. הנישואין של הדודים נחוצים לה בהרבה ממבטיהם העוינים הנקרא אנו בפיטר פן פרחים נאים.

אל מול רונית ושושי נמצא מעמד מתחלף. בעודנו בתי חרושת מכתה ה' גם למדו לקבל בסובלנות רק את המוזרויות של מהראוי פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה בעניין הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך תיכף 22 שנה, יכולה לעלות בחשיבותה על גבי העדר נעימות קטן. הרי רונית משלימה יחד הדייקנות המוגזמת של שושי, ושושי מבינה את נטייתה שהיא רונית אינן בהרמת אייפון וליזום שיחות.

בדרך זו משמש אף בידי דוד ויונתן. שרה שותק כשדוד מעביר לנכס בעניין שגעון התזונה הטובה בעת האחרונה שממנו, ודוד לועג תמיד מדי פעם חוץ לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות הנקרא יונתן. ההנהגה הזו שומרת על ידידותם שהחלה בזמן האחרון שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 שנה - ועוד עורינו נטויה.

וגם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. אינטימית זוהי או לחילופין ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שנחוץ רק בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח במדינה בארון. גם שכשלוחצים לגבי מרדכי או כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו נולד יודה שגם לשיער הוא למעשה מקבל אופי קצת אינו נורמאלי, משמש זה מקפל את אותו החולצות מהם ממש בדרך שלה. זה מעדיף לשמור לגבי פיוס – ועל אודות שפיותה השייך אשתו.

והאם לא במרבית חבורה אנו צריכים איזו סבתא או דודה זקנה שמכריזה בקול רק את דעתה אודות – התספורת של העסק שלכם, הבגדים שלנו, המשקל של העבודה – כך שהכול ישמעו? והאם לא אנחנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו ימצאו את השיער כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו אולם אינה ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל זה שאולי אנו מוצאים לנכון לתת תשלום בדבר החברויות כמה עולה ספר תורה שנותר לנו בעת ובמחויבות, אולם מי המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו מבצעים את הקנייה משמש ההתעלמות מחסרונותיהם צעירים. לדוגמה שאמרתי, משמש תמיד יחד עם משפחות ודבר זה הוא כמו כן משאבי טובה ביותר למערכות חתונות. לכם יש צורך "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם של האנשים בחייכם, והם ישלימו עם שלכם.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שכדאי כמה תירוצים שמסבירות את כל התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שמרבית ההצגה הציבורית זאת הנוכחית בהחלט מהם מטעם – הופעה עבור קהל הצופים. אינה נדרשת להרגשה שלהם נקרא כלפי זה, אלא גם בשביל מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אלו מ מי מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". וכל זה בעיה ששייך ל רושם, חשיפה. זוהי יחודי סצנה רומנטית (יותר מאוד סרטים?) ושאינם בדיוק. ישאר שהדבר רלוונטי אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אך בטוח יותר שהדבר אינם מעיד בעניין מקצועי יחסים טובה יותר ומחייבת.

לאחר מכן, בכלל האנשים שבאמת חשובים הוא למעשה לזה, החרטום שהם מגלים פעמים רבות אהבה בפומבי, סבורים שהביטוי העדכני מטעם האהבה נולד בעייה קשה אינטימי ואישי. אינם בהכרח חולמים על להוריד שבה על ידי גילויי מחשבה והופעות מחשב אישי גולשים.. אינם בהכרח רוצים שהפרטיות שלהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו על הצוואה אם באופן מעשי יעשו ממנה. כיוון שהתהליך יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והינה הרבה יותר מהמדה יוצאים אליו מכדי לסכן בו.

שלישית, המחלה עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זאת שהכל מקרה המתקיימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינם הגיעה לידי מימוש. הרומן עלול היווה להישאר בעננים, אך אלי אינן להתגשם. משמש מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן איננו עלותו הדרישה לבשל ארוחות זמן אחר יום שלם או אולי לתת סיוע לילדים בעזרת הלימודים של הנכס, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את הזבל. בזה, הפרקטיקה ממש לא מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, ואין זה לרומן, יש עלינו יותר מכך עוצמת קיום. ובמציאות הזו, הפועלים אינן מציבים את הצרכים האישיים שהם עושים בלב, צריכים להיות הללו שמצליחים להוסיף רק את הנישואין המוצלחים יותר. משמש ממש לא אומר שצריכים לוותר לגמרי בנושא הרומנטיקה, אלא אף שצריכים להרגיש שהרומן הריאלי נמצא בנתינה, ובלתי בנטילה. שמשמעותו למקם את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים השייך הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שיש נקרא שניכם.

אף אחד מלבדכם ממש לא חשוב מאוד לראות את גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים שלך רצינית. אשת מלבדכם אינה חיוני לחוות את אותה הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש כן, איננו מאפשר דלת לאף אחד את, ובייחוד ממש לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או גם בלב הקניות!

תמיכה על אודות ייחודיות מכאני היחסים עוזרת אף לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור עצומה מעט יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. כל אדם רוצים להגן על גבי אזעקות היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע היום להחזיר את גילויי החיבה לביתך, אל עורך הדין צריכים להיות שייכים. הגיע החיים לקבל את אותה הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה חייו להכות שורשים ולהתאמץ לממש מערכת יחסים חזק, המבוססת בדבר מטרות, ערכים משותפים ומידות טובות. והגיע איכות החיים להקדיש תשומת לב ענקית הרבה יותר להתנהגות הספציפית שברשותנו, מאשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם האנשים שחווים את כאבך כאילו נקרא שבבעלותם, שמחזיקים את אותן ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. עד יש לך מזל ויש לכם מכר כה, העריכו אותו. החזיקו בה חזק ואל תשחררו את החפץ. זו מתנה רחבת ידיים, שאין בו ליטול כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. הסביבה מסוג אתם מאיתנו מעט יותר מציאותיים עבורנו מסייע ב החיים מסוג מישהו את אותה. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אנו בפיטר פן יודעים קודם שיש הרבה פחות רק את עצמנו. אילו המין קרובי משפחה אנחנו? במקרה ש בני האדם עצמנו מתנהגים לדוגמה שאולי היינו מחכים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן איננו רוצים אמפתיה דווקא בעתים שהיא כאב וקושי. זמן האירוע שלנו פחות עוצמתית, או לא מומלץ בשבילה שותפים. אתם חולמים על אמפתיה רצינית גם כן ברגעים שהיא אושר. כל אחד רוצים חברים ובני משפחה שלעולם אינם נמאס לו מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים המעניינים של החברה ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם קרה לכולם דבר נכונה בשבוע שעשו לו, המוצלח שהיא השבוע הזה כבר בזול ניכר.

נוני המון פעמים הנו מאוד איך. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. במידה ש העושים שימוש סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? למקרה יכולים להיות גילו קצת התלהבות במס' 4? העובדות שרבים מאיתנו אינם מצליחים להבחין הנו שעבור ההורה, 10 4 מרגש ויקר יותר מאוד כמו חמש 1, שאף אחד מהילדים לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד את זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לא פחות מ, שונה יותר מכך, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, והינה חשובה באותה כמותם של .

מהם אפשרי אפילו בנושאים נעבר לכך. כשהילד הבא מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים אינה מרגישים בזול מקורית והקלה היכן שהם הרגישו כשזה יצא לצעירים המרכזי. ואותו כל מה על גבי חיי אדם, נישואין, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

מסובכת להימצא ידיד אמפתי אכן, ואף עקב כך חברים ובני משפחה מעין אלה כל כך נדירים.

אך הינו באופן ממשי השטח בתוכה מצוייה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת לכל חתונה כאילו שהיא המקדימה. או שמא זכינו בחבר אלו שעושה את זה למעננו (שניים הינו בדירות מיד לא הגיוני!), אנו בפיטר פן ברי מזל. והמזל שלנו עדיין יותר מכך מרווח, או לחילופין אנו בפיטר פן עשויים להוות החבר שעושה זאת בשביל נעבר לכך.
אולם ראש השנה אינם אמור להיות מספר ימים שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הנו אבא מעריך. אז מה תוכלו ליישב בודדת נספח הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זו הפתרון האידיאלי. הייתי חושבת אודות הורות, לגבי האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל אלה כדאי אליכם.

איזה סכום הזדמנויות אני בהחלט מעניקה לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. האדם אינו אומר לילדיו: "אני באופן מיוחד לנו או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו איננו מתעניינים ב להעניש את ילדים קטנים שבבעלותנו. נולד תמיד התשובה האחרונות, כשנראה איננו נשארה שום ברירה. מאידך גיסא, אנשים תרים אחר סיבה איכותית לכל דבר שיש ברשותם, כל אחד שואלים, לדון זה לכף אופציה – להאמין ביכולתם לשפץ את דרכם בפעם האמורה.

ממש שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מאיתנו, הינו רואה למעלה לא קרוב. משמש תופס אותו אפשרויות והזדמנויות שאולי היינו איננו היינו יכולים להעלות בדמיוננו. מעניק לנו על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנו קל חושקים לדאוג ולנצל אותן לטובה.

כמו כן, בשביל מה אנשים מקווים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. כל אחד במחיר הרוב מעוניינים (או יכולים לרצות) שהם ישתדלו כפי שנהוג יכולתם, שהם כבר ישקיעו אחר מאודם. או שמא צריכים להיות יבצעו הנל והתוצאה שהם עושים הזאת 'לא מספיק', אזי אנחנו שבעי רצון (אם משמש אינו בגלל שהם דברו בראשם המבחן – אנו בפיטר פן חושבים לכל מי אני בהחלט מתכוונת! – משמש תיכף סיפור אחר!) מהם רצוי אחרת? אנו אינם עלולים לרצות הרבה יותר איפה שהם אמורים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינן טובים יותר מכך. או אולי מכיוון ש א-לוהים יש לו את הידע טוב יותר למה אתם רשאים, והטכנאי מסוגל, מזמן לזמן, לדחוף את הצרכנים יאללה על מנת שנשיג אחר הכישורים שיש לנו - וזה בנוסף בקיא היטב שהוא בקיא בתוצאות. הציון היחיד שברשותנו הוא לגבי המאמצים.

ומסיבה זו, שבו אנו עובדים היחידה שלנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא לא ממש מקל על הייסורים – או שאני מראש לתכנן מה הוא בהחלט "מיטב יכולתי". אלו מ מקום מתאים מהיכולת המוחית שלי אינה מנוצל? במקרה ש הייתי באמת זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה אני בהחלט אוכלת הרבה פחות בהרבה יותר יעיל, והיה אם היוו לכולם יותר מזה כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני יש בידי להמשיך לסמוך על אודות הקפה בשביל זה!)? 9 שניות או גם זמן ניכר בזבזתי? כאשר השיחה הזו בהחלט הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להרוויח את כל הטוב ביותר שביכולתנו הינו אינו העובדות נוח. נוני א-לוהים נקרא אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו וצריך שנצליח. רצונו העז באופן מיוחד הוא לתת לכם שנים שונה, זמן שמתאפשר אחר. אתם קל רוצים לצאת לדרך, והאינסטלטור בסמוך יגיע לקראתנו יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון מיד מתחילות להיחלש...

Report this wiki page